Індивідуальний план роботи
під час карантину
(27.04.2020 – 08.05.2020)
№
п/п
|
Дата
|
Зміст
роботи
|
Час роботи
|
Примітка
|
1.
|
27.04.
|
1.
Складання плану роботи під час
карантину на період (27.04.-08.05.)
2.Індивідуальні
консультації в онлайн режимі
учнями (за запитом) в дистанційному форматі Instagram, Viber, Facebook.
3. Пошукова робота в Інтернет мережі
4. Збір учнівських фото світлин про
природу.
|
8.30-12.00
12.00-14.00
14.00-15.00
15.00-16.30
|
|
2.
|
28.04.
|
1.
Робота із шкільною документацією.
2. Обмін досвідом щодо використання можливостей технологій
дистанційного навчання.
3.
Робота з особистим сайтом.
4.
Індивідуальні консультації для шкільного самоврядування в онлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі Instagram, Viber.
5. Пошукова
робота в Інтернет мережі
6. Ресурси
міжнародних екологічних проєктів для роботи в сучасній школі. Вебінар на
сайті «Всеосвіта»
|
8.30-9.30
9.30-10.30
10.30-12.00
12.00-14.00
14.00-15.00
15.00-16.30
|
|
29.04.
|
Самоосвіта (вивчення
інтернет простору для саморозвитку).
|
|
||
30.04.
|
1. Корегування
щомісячного плану роботи педагога –організатора
на травень.
2. Підбір відеоматеріалів до
загальношкільних заходів.
3. Вивчення досвіду роботи
педагогів-організаторів щодо активного функціонування учнівського самоврядування.
4.
Участь у вебінарі «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання» Вебінар на сайті
«Всеосвіта»
5. Індивідуальні консультації в онлайн
режимі з
учнями (за запитом) в дистанційному форматі Instagram, Viber.
|
8.30-9.30
9.30-12.00
12.00-13.00
13.00-14.30
14.30-16.30
|
|
|
04.05.
|
1.
Робота з особистим сайтом.
2. Вивчення інструктивно-методичних
матеріалів.
3. «Психологічний
"чемоданчик" самодопомоги» онлайнспілкування, індивідуальні консультації для
шкільного самоврядування в онлайн
режимі (запитом) в дистанційному форматі Instagram, Viber.
4.Проходження Євровікторини з учнями.
5. Участь
у вебінарі «Підвищення рівня цифрової
грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи
"Всеосвіта" для дистанційного навчання.
|
8.30-9.30
9.30-11.00
11.00-14.00
14.00-15.00
15.00-16.30
|
|
|
05.05.
|
1. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів.
2. Пошукова
робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами педагога – організатора в умовах НУШ
3.
Робота з особистим сайтом.
4. Проходження Євровікторини з учнями.
5.
Індивідуальні консультації для шкільного самоврядування в онлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі Instagram, Viber.
|
8.30-9.30
9.30-11.00
11.00-13.00
13.00-15.00
15.00-16.30
|
|
|
06.05.
|
Самоосвіта(вивчення
інтернет простору для саморозвитку.
|
|
||
07.05.
|
1. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів.
2. Сучасні
тренди в освіті, ознайомлення.
3.Психологічні
передумови виникнення шкідливих звичок (підбір матеріалів: відео, анкети,
буклети).
4. . Проходження Євровікторини
з учнями
5.
Індивідуальні консультації для шкільного самоврядування в онлайн режимі (запитом) в дистанційному
форматі Instagram,
Viber.
|
8.30-9.30
9.30-11.00
11.00-13.00
13.00-15.00
15.00-16.30
|
|
|
08.05.
|
1. Робота з шкільною документацією.
2.
Пошукова робота в мережі Інтернет.
3. Підбір матеріалу до тренінгів із лідерами
учнівського самоврядування.
4. Виготовлення вітальних листівок для мами.
5. Упорядкування щоденника педагога –
організатора
6. Індивідуальні консультації для шкільного
самоврядування в онлайн режимі
(запитом) в дистанційному форматі
Instagram, Viber.
|
8.30-9.30
9.30-11.00
11.00-13.00
13.00-15.00
15.00-16.30
|
|