Індивідуальний план роботи під час карантину
(27.04.2020 – 08.05.2020)
педагога-організатора Терендій О.В.

п/п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
Примітка
1.
27.04.
1. Складання плану роботи  під час карантину на період (27.04.-08.05.)
2.Індивідуальні консультації в онлайн режимі
 учнями (за запитом) в дистанційному форматі Instagram, Viber, Facebook.
3. Пошукова робота в Інтернет мережі
 4. Збір учнівських фото світлин про природу. 
8.30-12.00

12.00-14.00


14.00-15.00
15.00-16.30





2.
28.04.
1. Робота із шкільною документацією.
2. Обмін досвідом щодо використання можливостей технологій дистанційного навчання.
3. Робота з особистим сайтом.
4. Індивідуальні консультації для шкільного самоврядування  в онлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі  Instagram, Viber.
  5. Пошукова робота в Інтернет мережі

6.  Ресурси міжнародних екологічних проєктів для роботи в сучасній школі. Вебінар на сайті «Всеосвіта»

8.30-9.30
9.30-10.30

10.30-12.00

12.00-14.00


14.00-15.00

15.00-16.30










29.04.
Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку).

30.04.
1. Корегування  щомісячного плану роботи педагога –організатора на травень.
2. Підбір відеоматеріалів до загальношкільних заходів.
3. Вивчення досвіду роботи педагогів-організаторів щодо активного функціонування учнівського самоврядування.
4. Участь у вебінарі  «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання» Вебінар на сайті «Всеосвіта»
5. Індивідуальні консультації в онлайн режимі з
учнями  (за запитом) в дистанційному форматі Instagram, Viber.
8.30-9.30

9.30-12.00

12.00-13.00

  
   13.00-14.30


14.30-16.30







04.05.
1. Робота з особистим сайтом.
2. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів.
3. «Психологічний "чемоданчик" самодопомоги» онлайнспілкування, індивідуальні консультації для шкільного самоврядування  в онлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі  Instagram, Viber.
4.Проходження Євровікторини з учнями.

5. Участь у вебінарі «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи "Всеосвіта" для дистанційного навчання.

8.30-9.30

9.30-11.00

11.00-14.00

  
14.00-15.00
  
15.00-16.30












05.05.
1. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів.
2. Пошукова робота/ознайомлення з  інструктивно-методичними  матеріалами педагога – організатора в умовах НУШ
3. Робота з особистим сайтом.
 4. Проходження Євровікторини з учнями.
5. Індивідуальні консультації для шкільного самоврядування  в онлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі  Instagram, Viber.
8.30-9.30

9.30-11.00

11.00-13.00

13.00-15.00

15.00-16.30






06.05.
Самоосвіта(вивчення інтернет простору для саморозвитку.

07.05.
1. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів.
2. Сучасні тренди в освіті, ознайомлення.
3.Психологічні передумови виникнення шкідливих звичок (підбір матеріалів: відео, анкети, буклети).
4. . Проходження Євровікторини з учнями
5. Індивідуальні консультації для шкільного самоврядування  в онлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі  Instagram, Viber.
8.30-9.30

9.30-11.00

11.00-13.00

13.00-15.00

15.00-16.30








08.05.
1. Робота з шкільною документацією.
2. Пошукова робота в мережі Інтернет.
3. Підбір матеріалу до тренінгів із лідерами учнівського самоврядування.
4. Виготовлення вітальних листівок для мами.
5. Упорядкування щоденника  педагога – організатора 
6. Індивідуальні консультації для шкільного самоврядування  в онлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі  Instagram, Viber.
8.30-9.30

9.30-11.00

11.00-13.00

13.00-15.00

15.00-16.30